[BSD] session csere

Simon György gyorgy.simon at gmail.com
2009. Aug. 10., H, 01:40:59 CEST

Udv mindekinek!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az aktív session-ből lenne szükségem
arra, hogy tudjak uj felhasználót váltani, de sajnos nem engedi. Értem
ezalatt, hogy a lezárt screen jelszó ablakában nincs olyan hogy új, csak hogy
aktíválható a már meglévő (jelszó megadása). A problémám, leginkább az, hogy
még csak jól keresni sem tudom mert, hasonló témát sem dobott a google.

A rendszer amit használok az egy PCBSD 7.1.1, és az azon futó KDE 4

# uname -a
FreeBSD pcbsd 7.2-STABLE FreeBSD 7.2-STABLE #11: Wed Jun 24 18:36:21 EDT 2009
root at build7x32.pcbsd.org:/usr/obj/pcbsd-build72/cvs/7.2-src/sys/PCBSD  i386

Előre is köszi a segítséget.