[BSD] Jail - Postfix nem megy

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Aug. 3., H, 10:00:56 CEST

2009/8/3 Papp Tamás <tompos at martos.bme.hu>

> Es az nem resze annak, amit irtam?
>
> Ne toppostolj, legyszi.
>
> 10x
>
> tompos

Ok. Szerintem a 127.1.0.0 már egy  másik tartomány, de egyébként nem hiszem
hogy ez a baja, végtére is fut  egy imap szerver ugyan ezen a gépen,  ugyan
így redirect-el, és hibátlan, a postfix viszont valamiért nem megy. Először
arra gondoltam, hogy az a baja, hogy a többi jail-ben alapértelmezetten és
automatikusan induló sendmail fogja a  portot, ezért mindegyik jailben
letiltottam, de nem ez a gond. Szerintem egyszerűen a postfix nem használja
a belső ip-t hiába van az inet_interfaces = all-ra állítva.
--------- következő rész ---------