[BSD] wifi setting

Jana Attila jana.attila at freemail.hu
2009. Ápr. 25., Szo, 22:51:29 CEST

Tudna valaki segíteni, hogy hogyan kell felismertetni egy TP-Link  TL-WN353GD wifi kártyát.

Már az NDIS-el próbáltam, felismerni felismerte a dmesg-ben már megvolt, de ha az rc.conf-ba beirtam,  vagy kiadtam a kldload ./rtl8185_sys.ko parancsot onnan halál volt, hibát irt és 15 mp után ujraindult, rc.conf-ba ha indítottam akkor onnan már csak ReInstall BSD volt.

A HandBook-ot és a google-t már átbujtam A - Z -ig.

Start Utazás – Online Olcsóbb! Foglalja le nyaralását minél korábban, és élvezze a csak a Start Utazáson elérhető különleges kedvezményeket. A legjobb akciós és last minute utak, nyaralások egy helyen.
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,323116,398490/click.prm
--------- következő rész ---------