[BSD] FreeBSD vs. Sun x2100 M2

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Ápr. 15., Sze, 07:35:59 CEST

Halihó!

  Második alkalommal próbálok FreeBSD-t tenni egy x2100 M2 gépre, és nem
akarja igazán.
  A gépben van egy eLom/iLom, amely az egyik broadcom interfészen van, amelyen
át a gépen lévő Linux szépen képes még egy IP-t kezelni azonos interfészen,
anélkül, hogy bármi baj lenne.
  A FreeBSD valamilyen oknál fogva nem szereti ezt - amint betölti a bge0
eszközt, mivel ez látszik utoljára az eLom konzolon - a konzol meghal, nem is
válaszol a beállított IP címen pár percig.
  Találtam rá workaroundot (hw.bge.allow_asf=1), amely nem jött be, ugyanúgy
megdöglött. Kerülő megoldásképp letiltottam a broadcom eszközt, és a gép
kapott egy plusz UTP kábelt az egyik nVidia kártyába.
  Beállítottam az IP címet, minden mást, többször is, ha kértem emergency
konzolt, akkor az ott kiadott ifconfig parancs aktívnak mutatta az nfe1
interfészt, 100baseTX hálót látott magán, csak nem válaszolt a gép laptopomról
kiadott ping kérésekre, illetve nem volt képes csatlakozni a hálózathoz se
(pár perc timeout után FTP hibával megállt a telepítés).

  Egyelőre nincs ötletem, hogy mi lehet a baj... nektek van ötletetek, esetleg
valakinek van ilyen gépre FreeBSD-vel?
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor