[BSD] FreeBSD-t tamogato hosting szolgaltatok

pw mosquito pwmosquito at googlemail.com
2008. Sze. 18., Cs, 14:37:38 CEST

Ezert irtam, hogy nem vagyok 100%-ig tisztaban az otthoni viszonyokkal.
Itt(uk) szerverberles(managed hosting) eseten nem rakhatnak/raknak bele
semmit a gepbe, hanem az o altaluk tamogatott oprendszerek kozul lehet
valasztani, amit aztan ok telepitenek, es kulcsra keszen atadjak a
megrendelonek. Namost altalaban a CentOS/Fedora/Suse/Windows esetleg Debian
os-ek kozul lehet valogatni.

Na mindegy, egyre inkabb ugy nez ki, hogy szerencsere otthon nem igy van :)