[BSD] FreeBSD-t tamogato hosting szolgaltatok

Illó Gábor stageline at gmail.com
2008. Sze. 18., Cs, 12:36:19 CEST

Szerintem nem, nem nyúlkálnak az ügyfél gépéhez, valamilyen hülye
szabály miatt, persze amikor megy a hatóság az usb-vel adatot lopni az
nem baj. Szerintem érdemes picit többet rákölteni a dologra és a
vectoral-nal bérelni gépet londonban, nekem igaz picit keservesen de
belerakták a BSD-cdt és kvm-en keresztül telepítettem a gépet.