[BSD] security/logcheck

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 18., Cs, 12:26:00 CEST

Halihó!

Mohacsi Janos ezt írta:
> A docbook-to-man rantja magaval a sok szemetet....ha fugosegek kozul
> kiirtod es a do-build-bol is ktorlod, akkor csak perl kell neki.....

  Amit nem értek, hogy a munin-node miért nem tartalmazza a logtail-t (egy
darab logtail.c kell hozzá), ha már több plugin is dependál rá.
  Feltettem az openfwtk-t, abban is benne van a logtail, működik is, és
kevesebb sallang. Szerintem megérne egy külön csomagot a logtail, ha ezen
múlik, akkor vállalom a menedzselését, mi a módja annak, hogy belekerülhessen
a ports fába?
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor