[BSD] FreeBSD

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2008. Sze. 15., H, 13:23:02 CEST

Szia!

> Elnezest, a korabbi level sajnos nincs itt meg, igy erre reagalok, de a
> man pkg_delete azt irja, hogy:
>
> "-r Recursive removal. In addition to specified packages, delete all
> packages that depend on those packages as well."
>
> Kivancsi lennek, hogy ez miert masabb, mint amit a pkg_deinstall tud?

Mert a pkg_deinstall tud olyat, hogy azokat a csomagokat törli, akik
függenek egy adott csomagtól, meg olyat is, hogy akiknek függősége volt ez a
csomag. (A szálinditóban elhangzott probléma:
felraktam XYZ-t, ami magával húzott A, B és C csomagokat. pkg_deinstall-lal
lehet olyat, hogy XYZ -t letörlöm, meg a függőségeit - nyilván ami másnak is
függősége, az fennmarad, de A, B és C, amit ez húzott magával, az szépen
törlődik.)

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >