[BSD] FreeBSD

Illó Gábor stageline at gmail.com
2008. Sze. 9., K, 09:40:47 CEST

Üdv.
Tegnap felraktam egy 7.1 prelease-t a gépemre, a rendszert a /usr/obj
mappába pakolta, azonban a telepítés és az új rendszermag lefordítása után
sem lett ennek a mappának a tartalma kiüritve. A /usr/obj mappa tartalma
törölhető? Megfontoltan kell dolgoznom a gépen mert nagyon messze van tőlem,
és inkább rákérdezek, abból tanul az ember. A másik kérdésem pedig az lenne,
hogy elvileg 2 merevlemez van a szerverben, 2db 130-as WD, és telepítésnél
az elsődlegesre tettem (ad0?) a rendszert, hogyan tudnám a futó rendszeren
anélkül felcsatolni és megfelelő fájlrendszerre formázni a lemezt (ad2?)
hogy a jelenlegi particiokat (amin a rendszer van) véletlenül se öljem meg?
A telepítéshez a doksi szépen leírja a dolgokat, de később?

Köszi.
--------- következő rész ---------