[BSD] FreeBSD

Illó Gábor stageline at gmail.com
2008. Okt. 24., P, 21:42:30 CEST

Sziasztok

Tud erre valaki mondani tanácsot? Túl nagy a log ezért ide tettem:
http://paste.la/7627
A lényegi része annyi lenne, hogy 45 nap után a gépem egyszer csak gondolt
egyet és újra indult, a vr0: watchdog timeout üzeneteim miatt,
frissítettem a rendszert 7.0-i386-tól-> 7.1-PRERELEASE-re amiben elvileg már
javítva lett eme remek hálózati eszköz drivere (VIA VT6102 Rhine II
10/100BaseTX), de valamiért az a gyanúm hogy most is azért pánikolt a kernel
mert töltöttem volna lefelé és a hálókari bekavart valamit. Az érdekes, -
lehet hogy csak nekem az- hogy a rendszer valójában nem indult újra, csak
úgy csinált, de a futó programok csak egy része állt le és az ssh sem dobott
le akkor, amikor a link alatt található bemásolt log készült.

panic: vinvalbuf: dirty bufs
cpuid = 0
Uptime: 45d6h15m12s
Cannot dump. No dump device defined.