[BSD] FreeBSD

Illó Gábor stageline at gmail.com
2008. Okt. 1., Sze, 18:24:55 CEST

Elvileg 1 switch-ben van a 2 gep, csak mashol megy ki mindegyik a netre.
Nagyon nem ertek hozza, ha latsz benne konkret hibat azt szivesen veszem, de
talalgatni egyedul is tudok, akkor nem irtam volna ide. Tegat az alias fel
lett veve, ugy hogy siman csak az alias van beallitva nem megy, ezert
kellene a statikus route is pluszban hogy ki lasson a netre a gep.