[BSD] TCP kapcsolatok szama

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2008. Nov. 26., Sze, 11:50:14 CET

Haaat lehet, hogy tud ilyet a pf, de ennyire nem vagyok nagy pf
szakerto, nem tudom, hogy tud-e ilyet.
ipfilter is jo egyebkent, ha arra van megoldas, bar nagyjabol ugyanaz a
syntax, szoval ott sem tudom :)
Egyenlore a proxy azert tunik jo megoldasnak, mert kihirdetem, hogy ha
xyz hibauzenetet latnak, az azt jelenti, hogy varjon kicsit es talan
elfoadjak a homokoraval szemben.

Andras