[BSD] TCP kapcsolatok szama

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2008. Nov. 26., Sze, 10:54:19 CET

Hi

Pont ezen gondolkodtam en is, mikozben ISP-s ismerosomtol kerdezgettem a
szerzodesi altalanos jogokat.

Mint megtudtam, a tcp kapcsolatokat most 280-ig megemeltek. A user
gepekrol a net fele szinte csak a 80/443 portok hasznalatoksak, igy egy
proxy-val valoban meg lehetne oldani egy 250-es max kapcsolatszamot,
hogy azert hagyjak mas szolgaltatasnak is valami tartalekot. Az egyik
szerver egy csoportos mail szolgaltatasrol huzza le a leveleket 5
percenkent, ennek hagynom kell. A tobbi nem erdekes.

Egyenlore meg azt probalom kideriteni, hogy milyen mas alternativak
vannak internetre azon a tersegen. Nem Budapest, nem annyira egyszeru a
dolog, de ha adsl mukodhet, akkor sima ugy.

Thx
  Andras