[BSD] TCP kapcsolatok szama

Molnár Roland lavian at tolna.net
2008. Nov. 26., Sze, 10:43:11 CET

Andras POTOCZKY írta:
> Hello
>
> Bekertem a szerzodest, egy sajtnya 2 oldalas kis valami, alig tartalmaz
> barmilyen informaciot, de a lenyeg, hogy nincs benne semmi arrol, hogy a
> szolgaltato barmilyen formaban korlatozhatna az elofizetot.

Ez nagy baj, de inkább a szolgáltatónak, mert egyoldalúan módosította a
szerződést.
> A szolgaltato halozatara veszelyes forgalmat nem bonyolit az iroda,
> illetve internet etikettet megserto tartalom sincs. A korlatozast
> egyebkent generalisan allitottak be, nem csak a mi halozatunkra, hanem
> mindenki fele, ahol szolgaltatnak es mint megtudtam, ez masnal is
> okozott problemat, de azt nem tudom, hogy masnak folyamatos problemat
> okoz, vagy ez csak nalunk van.

Csak a saját nevedben járhatsz el, de ha többen jelzik ezt (NHH), akkor
stabilabban áll az ügy az oldaladon.

Beszélj velük értelmesen, nyugodtan! Említsd meg a fentebbi dolgokat és
kérj tőlük egy emberi határidőt (ajánlott levélben is megerősítve), amin
belül megszüntetik a korlátozást, vagy írásban indokolják, hogy
szerintük miért kellett ezt alkalmazni a TE esetedben, mivel a
szerződésedben ez nincs benne. Ha elküldik a papírt és nem tartod
reálisnak, vagy nem reagálnak erre semmit, NHH.

Üdv