[BSD] TCP kapcsolatok szama

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2008. Nov. 26., Sze, 09:50:05 CET

Hi

Koszi az infot, utannaolvastam, de szerintem ez nem fogja megoldani. Ha
megemelem, azzal meg "rugalmasabba" teszem a gepet az ilyen kapcsolatok
kezeleseben, en pedig inkabb visszakorlatozni szeretnem, hogy ha mar
gond van, akkor en tudjam kezelni es ne kelljen a szolgaltatora varni.
Felteve, hogy jol ertelmeztem a leirast.

Az ertek nalam default, 128, de igazabol ez a szerver alig csinal
valamit. A load jelenleg 0.01 - 0.03 kozott ingadozik. Terheltnek nem
mondhato.

Az egyetlen szerencsem, hogy az openvpn udp porton mukodik es ezert
barmikor be tudok lepni tavolrol diagnosztizalni, ha ilyen problema
adodik :)