[BSD] beprobalkozasok ssh -n

Péchy Gáspár gpechy at ggg.hu
2008. Nov. 25., K, 20:36:10 CET

Mármint az említett CERT (certified priv/pubkey) alapúra gondoltok vagy már megint lemaradtam valami
jó technológiáról ?
Ha igen, az lesz ( ha felállítok egy jó kis PKI-t :) ) de szvsz még kell még pár hónap hozzá
(mármint nálam).
Hátulütője (szolgáltatásnál, nem sajátnál) hogy az ügyfél (rendszergazdi) kötelezve van egy pen
drive cipelésére, s ha elveszti jön a PKI procedura.
Valószínűleg ügyfélköre válogatja, hogy lehet e kötelezővé tenni vagy sem.
Gazsi

P.S. -> SSH -> persze írtam a szolgáltatónak, ezmegez az ip töröget(ne) befele, persze hugy fülük
botja sem mozdult.