[BSD] beprobalkozasok ssh -n

Péchy Gáspár gpechy at ggg.hu
2008. Nov. 25., K, 00:00:35 CET

hmm, ez nem is vicc... bruteforce-ot el lehet feledni. Újra engedtem a pf-en a 22-es portra minden
IP-t, komótosan megy végig az abc-n ( e.g. ...bethan, bethany, bethesda, betrys... ) úgy percenként
1 próba, IP-k ..nem is tudom, de akár többszáz különböző is lehet. Nekem legalábbis új technikának
tűnik.