[BSD] FreeBSD i386 vs. amd64 ha >=4G RAM

pwmosquito pwmosquito at szendezs.com
2008. Nov. 22., Szo, 15:10:01 CET

Szia,

"Az van hogy PAE nélkül a 4GB-ot se fogja látni max. hármat"
Sajnos tisztaban vagyok vele, van par ilyen gepem, es ~3.3G latnak,
PAE-rol meg eddig meg mindig lebeszeltek.

Az a bajom, hogy ez abszolut production gep lesz, szoval a leheto
legkevesebb szivast szeretnem vele, ebbol kifolyolag
engem is felettebb erdekelne, hogy mik nem mennek alatta?
A listam nalam is hasonlo, mint amit elottem leirtak, ami
kulonbozik/extra az vsftpd es dovecot.

Zsolt