[BSD] HA cluster

Duklesz Mihály draward at kozolozo.hu
2008. Május. 8., Cs, 22:55:42 CEST

Üdv!

Igazából trey openbsd írása volt a kiinduló alap:
http://hup.hu/node/6089. Szerintem a leírás adja magát..
A csel csak annyi, hogy bele kell fordítani a carp-ot.
device          carp
Én ipfw-t használok, így kell még egy allow carp from any to any

És persze az rc.conf beállítása:
én ezeket használom.
cloned_interfaces="carp0"
ifconfig_carp0="paraméterek"