[BSD] off: adsl es telefon

Zsolt Kúti kutizs at t-online.hu
2008. Május. 8., Cs, 21:58:05 CEST

On Thu, 8 May 2008 21:21:21 +0200
Adam Szilveszter <sziszi at bsd.hu> wrote:

> Egyébként csak a teljesség kedvéért: Chellonál és T-Kábelnél pedig már
> olyan is van, hogy csak kábelnet kábeltv nélkül, de persze akkor a
> kábel fenntartásáért kell havidíjat fizetni a net díjon felül.
Belekotty.
Rendelkezésre állási díj a becses neve. És nagy genyaságnak tartom.
Egy kicsit meditálok rajta:
- e jogcímen a KábelTV elfőfizetési díjban is fizetnek érte az emberek?
- ha a T csoport K tagja X szolgáltatásához meg akar szerezni/tartani
egy ügyfelet, amihez a T csoport M tagja biztosítja az infrastruktúrát,
akkor az nem uaz, mintha T csoport M tagja üzletelne az ügyféllel? Nem
mindegy a csoportnak melyik tagja kaszál? K tag: "sajnos én nem tudom
önnek adni a szolgáltatást, mert M tagunk nem bocsátja rendelkezésemre
az infrastruktúrát az üzlethez. De fizessen nekik is és aztán jöjjön
vissza."

A hurokátengedés nagyban hasonlít ehhez a helyzethez, miközben ott
egymással nem baráti, hanem inkább ellenséges viszonyban lévő cégek
közt zajlik és az árát - legalábbis a felszínen - nem az ügyfél fizeti.

Persze nyilván lehet azon vitatkozni, h tényleg hasonló-e a helyzet, de
nekem nagyon piszkálja a fenti a csőrömet. Van benne vajon annyi esély,
h egy fogyasztóvédelmis próbát megérjen?

Zsolt