[BSD] ports vs. pkg

Miklos Quartus qmil at libren.hu
2008. Már. 1., Szo, 00:02:51 CET

Hali,

On Wed, Feb 27, 2008 at 04:54:37PM +0100, Balazs Pocze wrote:
> valamit, azt is lehozom...stb.) Ezzel nem szivatnám magam, marad a
> pkg. Kérdés: milyen minőségűek a pkg-ben elérhető csomagok? Megéri
> őket használni?
Hat ehhez csak annyit tudok szolni, hogy en laptopon hasznalok
package-ket, mivel ott eleg lassu lenne mindent portbol forditgatni igy
tehat minden pkg-bol van fent es a tapasztalataim eleg jok!

Kernel OK, acpi OK, X.org fut, wifi fut, eger (usb,trackball) OK. Meg
Gnome is volt fent de leszedtem mert ez azert nem mai masina es gyengecske
a procija hozza. Igy most csak egy sima gdm beenged egy osregi twm
ablakkezelore.

Hardver: ibm r40e laptop
OS: 6.3-RELEASE

Most allok at 7.0-RELEASE-re, meglatjuk :)

Udv,
--
qmi
Linux/FreeBSD sysadmin