[BSD] FreeBSD

Illó Gábor stageline at gmail.com
2008. Júl. 31., Cs, 19:17:31 CEST

Üdvözlök mindenkit

Van esetleg valakinek ötlete arra, hogy miért törlődik a telepítéskor
felvett elsődleges felhasználó, ha reboot után a sysinstall segítségével
felteszem a Distribution->Base és src->sys állományokat kernel fordításhoz?
Elvileg a sysinstall attól hogy ezeket felteszem nem
fordít új kernelt igaz? Csak mert akkor talán megérteném.. erre nem
figyelmeztet, hogy amennyiben ezeket felrakom, akkor gyk. minden
felhasználóm ugrik
plussz nullázza a root jelszót. Amikor a sysinstallból kiléptem és vissza
akartam váltani su-ról felhasználóra azt írta hogy who are you? Nem találta
a felhasználót,
reboot után rootal be tudtam lépni jelszó nálkül és újból fel tudtam venni a
felhasználót, de azért inkább rákérdezek hogy ez normális-e.

A rendszer egy FreeBSD 7. AMD64 vmware szerverre feltéve próbából.

Köszi.
--------- következő rész ---------