[BSD] Lista/honlap - hogyan tovabb?

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2008. Júl. 14., H, 19:09:37 CEST

Sziasztok!

 	Jelenleg is uzemel a www2.hu.freebsd.org egy www mirror.
Van ezenkivul egy cvsup.hu.freebsd.org is a gepen: jelenleg FreeBSD es
NetBSD cvsup szerverkent uzemel....

 	Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning and Projects
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882