[BSD] merevre fagyás wine upgradje közben

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2008. Júl. 13., V, 03:39:14 CEST

Halihó!

Desktop home gép, ergo nem életbevágó a probléma felderitése, VIA
chipsetes DFI alaplap, single 2,8 MHz Celeron D335+. FreeBSD
7.0-STABLE, custom kernel. gcc 4.2.1 20070719 [FreeBSD]

wine-1.1.0,1  < needs updating (port has 1.1.1,1) upgradje során
portmaster által, merevre fagy (nem reagál resetre, csak kikapcsolni
lehet), reprodukálhatóan, fordítás kb 40-ik perctől. :) Mivel nem
leshetem állandóan min fagy le (vagyis les(he)tem, de folyton
elkalandozik a figyelmem :), gondoltam kapok listán ötleteket, mivel
tudnék logoltatni a fordítás folyamatát úgy, hogy _maradjon értékelhető
nyom_ elemzéshez.

A gépem, tápom nem egy leány álom, de azért eddig ilyet nem
tapasztaltam rajta (ment és megy a kernel, buildworld, más alkalmazások
fordítása hibák nélkül), valamint hajt a kíváncsiság. Eddig kilencszer
fagyasztottam le 24 óra alatt. ;-)

Mivel gyanakodtam hdd hibára is (elvégre min hétéves QUANTUM FIREBALLP
LM15 A35.0700-on van a rendszer), ezért futtattam smartctl -a -t
long /dev/ad*-ét is, pozitív eredmény nélkül.

Előre is köszönöm az ötleteket, tanácsokat. Minden szépet és
jót!
--
Üdvőzlettel,				        <\||/>
Cemasko Viktor.				       -=FBSD=-