[BSD] NTP server konfig

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2008. Jan. 21., H, 20:39:45 CET

> Lehet le vagyok maradva, de az valami standard ficsort, hogy ha
> létrehozok egy interfaszt, akkor az oprendszer mindenkinek szól, hogy
> "EMBER! ÚJ INTERFASZ VAN, BIND-OLJÁL ÚJRA" ??? És ha ezt teszi is, ezt
> mi módon csinálja? Küld egy SIGNEWIFACE megszakítást? Persze
> elképzelhető egy olyan megoldás, hogy minden olyan socket-nél, ahol
> INADDR_ANY szerepel, ő majd beleveszi a listába az új eszközt, de
> kétlem.
>
> Szóval szerintem nem a válasz.

Szerintem meg igen. Én elvárnám hogy INADDR_ANY esetén azokra az
interface-ekre is accept-oljon amik bind után lettek létrehozva.Na ez
most szép magyartos volt. :-) Ha meg valaki konkrét IP címre bindel,
akkor nem számít. Na jó nem próbáltam még ki, de én ezt várnám el.
Viszont nem nehéz kipróbálni, ezért nincs értelme vitázni róla.
Szerintem az OP is ki tudja próbálni, ezért én most nem veszem a
fáradságot. De kíváncsi lennék hogy mi a helyzet.

Laci