[BSD] <OFF> BSD rendszerek a felsőoktatásban. </OFF>

Légrádi Gábor legradi.gabor at nik.bmf.hu
2008. Jan. 15., K, 12:39:09 CET

Tisztelt Listatagok!

A fenti témában gyűjtök egy általam tartandó előadáshoz adatokat.

Az érdekelne, hogy a felősoktatásban -- mint például egyetemeken,
főiskolákon, valamint a hozzájuk kapcsolódói intézményekben -- hol és
mire használnak BSD rendszereket (pl. informatikai infrastruktúra
támogatása, oktatás, kutatás, egyebek), valamint az is, hogy milyen
tapasztalataik vannak a használhatóság terén.

Alapvetően nem marketing célú az előadás, így engem a negatív
tapasztalatok is érdekelnek.

Korábban (kb. hat éve) már végeztem ilyen adatgyűjtést, az előadásban
az azóta lezajott történéseket is szeretném bemutatni.

Az adatokat magánlevélben kérném.

A segítséget előre is nagyon köszönöm!

Légrádi Gábor
"Share what you know. Learn what you don't."