[BSD] RAIDframe

Csermák Szabolcs csszabolcs at srwtrade.hu
2008. Jan. 13., V, 17:33:48 CET

Sziasztok!

Nekem NetBSD 4 van egy éles szerveren. Augusztus óta megy a móka,
RAIDFrame-mel együtt. Gond nem volt sose vele. Illetve egyszer a saját
hülyeségem miatt sérült a paritás, de amíg újraírta, addig is használható
maradt a szerver, mentek a weboldalak, stb.

Szóval nekem jó tapasztalatom van vele kapcsolatban.

Üdv:
Sz