[BSD] Notebook sleep / resume

Egervary Gergely gergely at egervary.hu
2008. Jan. 6., V, 20:58:49 CET

> Érdekes fejlemény...
> Megpróbáltam használni a mixerctl-t, aminek ez lett az eredménye:
>
> $mixerctl outputs.master
> mixerctl: field outputs.master does not exist
>
> A mixerctl -a parancs kimenetét csatoltam... Franc se érti ezeket a black,
> meg pink jelöléseket...

ezeknél a csoda "bazisokcsatornás" hangkütyüknél elvileg magadnak tudod valahogy
definiálni, hogy melyik jack csatlakozó mit csináljon, hiszen különben vagy egy
tucat jack aljzatnak kéne lenni a hangkártyán :)

ennek megfelelően, ha például 7.1-es kimenetet használsz, akkor nincs mondjuk
mikrofonbemeneted, stb.

sajnos ilyen kütyüt én még nem akartam használni. van olyan gépem, amiben ilyen
HD azalia van, de első dolgom volt beletenni a jól bevált régi PCI hangkártyát...

--
Egerváry Gergely
<gergely at egervary.hu>