[BSD] rsync random ido befagy... [SOLVED]

Miklos Quartus qmil at libren.hu
2008. Feb. 18., H, 13:20:37 CET

Hello lista,

Adam PAPAI wrote:
> [...]
En ugy tudom van egy -a (archive) opcio, ami tobb opcio egyuttes
hasznalatat jelenti. Ezt erdemes hasznalni archivalasra, ha csak kulonos
igenyeid nincsenek.

(...)

> Ugy nez ki hogy a switch bezavart es neha-neha el-el dobogatott
> csomagokat amitol meghulyult az egesz halozat. Csomagok ossze-vissza mentek.
Hat igen. Ez inkabb valoszinubb hiszen en is hasznalok rsync-et sima ssh
modban kulon juzerrel es eddig semmi gond nem volt vele. Tipikus
magyaros keves-a-zseton-megis-kell-minden problema.

qmi