[BSD] rsync random ido befagy...

Adam PAPAI wooh at wooh.hu
2008. Feb. 17., V, 16:34:49 CET

Kezd teljesen felmenni bennem a pumpa.

Miert van az, hogy minden egyes alkalmazassal mindig van valami "apro
bokkeno" amit az ember futtatni szeretne?

Eddig OpenBSD-s serverparkot uzemeltettem es minden nap menteseket
futtattam rsync-el. De mivel az OpenBSD keptelen volt ellatni a
feladatat rendesen (tehat nem birta a nagyobb terhelest es folyamatosan
csontra fagyott) lecsereltuk a gepek nagy szazalekat FreeBSD-re.

Itt pedig az rsync nemes egyszeruseggel x ido utan ~20-30 masodperc utan
"megfagy" es var var var...

Probaltam rsync -avze 'ssh' -n keresztul.
Probaltam ugy hogy csinaltam rsync daemont es rsync rsync://...
Mindenhogyan probaltam es mindig az a jelenseg hogy x ido utan nem masol
tovabb.

Probaltam tomorites nelkul, -cz elhagyasaval, csak -c elhagyasaval, -z
elhagyasaval stb... semmi valtozas. Random idon belul megfagy es
neha-neha hirtelen atmasol megint 200-300 filet majd megint 5-30 perc
szunet.

A gepek amik kozott masolok 100Mbiten vannak osszekotve cpu: Quad Core
2Ghz, 4GB rammal... nem teljesitmenybeli problema valoszinuleg.

Ahova masolok:

FreeBSD radon 7.0-RC1 FreeBSD 7.0-RC1 #0: Mon Dec 24 10:10:07 UTC 2007
    root at driscoll.cse.buffalo.edu:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC  amd64

Ahonnan masolok pl.:

FreeBSD tantalum 7.0-RC1 FreeBSD 7.0-RC1 #0: Mon Dec 24 12:18:24 UTC
2007     root at logan.cse.buffalo.edu:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC  i386

Valakinek van valami tapasztalata ezzel a jelenleggel kapcsolatban?

--
Adam PAPAI
NETIDEA Informatikai Szolgaltato Kft.
E-mail: wooh at wooh.hu