[BSD] Jailek a valo eletben

pw mosquito pwmosquito at googlemail.com
2008. Feb. 5., K, 15:40:57 CET

Nem tudom mar maskepp megfogalmazni :)
Szoval tiszta sor, hogy a jail mint security enchantment kivalo, csak a
kerdes az, hogy
van-e barmi mas elonye is, es ha nincs, akkor megeri-e a jailekkel valo
plusz
munkat, a valamivel nagyobb biztonsag? Erre irtam, hogy ha nem csinalok
jailt, es az ftp(vsftpd),
mail(postfix), www(apache vagy lighty) mind a forendszerben fut, akkor sem
felek azert tulzottan,
hogy bajuk lesz.