[BSD] ket egyszeru port kerdes

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2008. Dec. 17., Sze, 13:54:14 CET

pwmosquito wrote:
> Szia Gabor,
> pont az a bajom, hogy a nyuves mysql-nel nincs make config opcio, ergo
> nem rak semmifele options filet a /var/db/ports/mysql-be
> Viszont emlekszem, hogy vagy 2-3 opciot hasznaltam anno installnal, csak
> arra nem, hogy pontosan melyikeket, es most egy portmaster utan(5.1.29
> -> 5.1.30)
> nem tudom, hogy vajon egy default install van-e fent, vagy nem.

Ha define-okkal fordítottal (pl. make -DWITH_.....) akkor szerintem az
nincs elmentve sehová, ezért biztos lehetsz benne, hogy semmi nem fogja
újra felhasználni. (portmaster se, portupgrade se és semmi más). Sajnos. :-(

Láttam már olyan programot ami meg tudja mondani magáról hogy mivel lett
fordítva, de nem sok ilyen van. Inkább a jelenlegi telepített verziót
nézd meg, és próbálj belőle rájönni hogy mik lettek belefordítva.