[BSD] portupgrade + jdk16

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Dec. 16., K, 19:20:28 CET

Halihó!

Gyorgy Simon ezt írta:
> nem a meglévőt fordítom újra, hanem az újabbat tettem fel. (1.6) mostmár
> megy minden ezzel is, és el is gondolkodtam, hogy kell-e nekem a sun-os.

  Ezt értem, de az 1.6-os JDK fordításához szükséges egy meglévő Java, amely
általában a Diablo. Sokminden megy Diablo-val is, néhány hülye hiba szokott
előjönni, ami nem JDK problémának látszik, aztán kiderül, hogy mégis az. :)
  Szóval én javaslom a Sun JDK használatát...

  Ezen az látszik, hoa a diablo-jdk1.5.0/bin/java se megy, mert neki is
hiányzik valami, és mivel ez kell a sun-jdk1.6 fordításához, ezért a fordítás
se megy.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor