[BSD] tuzfal kerdes

pw mosquito pwmosquito at googlemail.com
2008. Aug. 29., P, 12:44:59 CEST

Idealis vilagban ez lenne :)

Valosag: helyszin london => berelt vonal rengeteg £££££
A voip-hoz egy 1:1 ratio-s sdsl-t fogunk hasznalni, es egy 1:5 ratio-s adsl
mint backup(masik carrieren at), ezek
mennek bele egy cisco 1841-be. Maga a voip szolgaltatas az managed, valamint
ha lehal az sdsl, akkor atugrik a backupra, ha valami fizikailag doglik meg,
akkor meg atiranyitodik az emberek mobiljaira. Ezzel a resszel nem nagyon
tudok mit csinalni.

Szamomra az aktualis kerdes, hogy milyen tuzfalat rakjak moge, ami atom
stabil, es nincs vele baj. pix-et ajanljak, en meg a pf-hez ertek.