[BSD] FreeBSD DNS kérdés

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2008. Aug. 24., V, 13:32:00 CEST

On Sat, Aug 23, 2008 at 09:45:27PM +0200, Auth Gábor wrote:
> Halihó!

>   Jah, itt van minden leírva bővebben:
> http://wiki.javaforum.hu/confluence-2.8.2/display/FREEBSD/DNS

És innen látszik az is, hogy szerintem mi a baj: az nslookup
melyik szervert használja lekérdezésre? Szerintem nem azt, amit
gondolsz. Ezt a legegyszerűbben úgy látod meg, hogy simán elindítod az
nslookupot minden arg nélkül és akkor kiírja melyik szervert kérdezi. (A
host is ugyanazt használja)

BSD: An Operating System, Not a Religion.