[BSD] ZFS :)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Aug. 9., Szo, 14:19:51 CEST

Halihó!

Attila Nagy ezt írta:
> Nekem i386-on és amd64-en is voltak vele pár hónappal ezelőtt
> problémáim. Utóbbin felhagytam a használatával (2-10 naponként megállt,
> a gép működött, de a ZFS-ről se olvasni, se írni nem lehetett rá),
> előbbi azóta is 10-15 naponként lerohad, egyszer majd csak abbahagyja. :)

  Ahogy néztem a hibalistát, ez akkor történik, ha az UFS és a ZFS között van
jelentős I/O művelet. De majd kiderül... jövő héten megjön a szerverem és
akkor letesztelem majd erősen. Most VMWare alatt nem csinált különösebb
problémát eddig... leszámítva, amikor én voltam balf...sz... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor