[BSD] ZFS :)

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2008. Aug. 6., Sze, 18:35:13 CEST

Halihó!

On Wed, 6 Aug 2008 14:12:45 +0200 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>
wrote:

> Használja valaki a ZFS-t akár preproduction környezetben? :)

Oroszok, ukránok használják zfs raid-z(et) Proliantokon, SuperMicro
SuperServer 6025B-TR+B (Intel 5000P chipsetes vezérlő) productionben,
élesben.
Csak amiatt szoktak morogni, hogy online nem bövithető maga a raid-z
vagy massziv, vagy mit tudom én. Magam, mint kemény desktopos, nem értek
hozza, csak olvasgatom lelkesen. :)

Közepes méretű hálozaton szerveren, postai szerveren is, csávok
némelyikének cége valami Cisco Systems Gold Partnerek vagy mik, ha ez
számit valamit.

p.s. elöző levelem a listára nem tudom hogy sikeredett olyanra
amilyenre, mindenkitől elnézést kérek.
--
Üdvözlettel,				        <\||/>
Cemasko Viktor.				       -=FBSD=-