[BSD] ZFS :)

Attila Bardi battila at battila.hu
2008. Aug. 6., Sze, 14:54:48 CEST

Hello,

nekem egy csoka, aki veritasrol tartott eloadast, de nem a veritas embere
meselte, hogy a ZFS nem tul jo megoldas, csak amig ures a disk. Miutan mar
van is rajta adat nagyon belassul. Allitolag az adat irasanal a mutatokat,
ahoyg irogatja at, vagy mi. Akkor egeszen meggyozoen hangzott, de nem vagyk
zfs guru, nem tudom mennyi igazsag van benne.