[BSD] FreeBSD

Illó Gábor stageline at gmail.com
2008. Aug. 1., P, 02:18:58 CEST

Köszönöm.

Az volt a baj egyébként, hogy az src-n belül csak a sys-t jelöltem ki
telepítésre, és akkor vettem észre hogy ez így nem jó, amikor a make
buildkernel parancs kiadására nézett ki az arcából. Én voltam a béna. A
sysinstall felületet kizárólag az FTP -s támogatás miatt használtam,
egyébként jó lett volna a handbook-ban leírtak szerint eljárni, csak ott
nincs kitérés az FTP-re. A gép egyébként amire fordítom a kernelt majd
50KM-re van tőlem és nincs benne CDROM ezért az FTP szükségessége.

Most váltottam 3 év után debian-ról FreeBSD 7-re és minden olyan egyszerűen
felmegy rá, nincs vele semmilyen problémám, kiváló rendszer.