[BSD] flash (7,9) youtube (es hasonlo videok)

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2008. Ápr. 26., Szo, 18:07:39 CEST

On Sat, Apr 26, 2008 at 12:26:16PM +0200, Fazekas Mihály wrote:
> Mukodik ez egyaltalan valakinek freebsd alatt?

Csatlakozva az előttem szóló Zahyhoz, nálam is a natív FF +
nspluginwrapper + flash7 az, ami a legjobban megy. Régebben a linuxos FF
+ flash7 is ment. Környezet: i386, 8.0-CURRENT. Flash9 is úgy csinál,
mintha menne, de rendszeres időközönként kockásra fagyaszja a böngészőt
(és szerencsére már csak azt). Régebben próbáltam a gnash-t is, volt ami
ment vele (de ez teljesen megbízhatatlan volt).

És igen, szerintem is iszonyat gáz, hogy manapság bizonyos oldalakon mit
rendeznek flash-el. Nem véletlen, hogy a noscript a kedvenc FF-es
extensionom. És igen, sajnos van ami egyszerűen nem megy 7-es flash-el.
De mióta bent az irodában "nagy örömmel" XP + IE7 + Flash9-el szörfözök,
azóta tudom, hogy van ami azzal sem. Szóval tkp mindegy. :-(

BSD: An Operating System, Not a Religion.