[BSD] FreeBSD vs PF

Gergely Göndör bigblock78 at gmail.com
2008. Ápr. 23., Sze, 19:20:44 CEST

Köszi, a doksit már átnyálaztam, sőt példákat is kerestem. Egyelőre nem
értem miért úgy viselkedik ahogy, de majd megnézem.

A nat szabály amit Te is írtál gyakorlatilag ugyanaz, mint amit
használok leszámítva a pass makrót. Nekifutok még, mert nagyon tetszik a
pf, de nem adja magát könnyen. :)

Üdv,

Gergő