[BSD] printeles IPX protokollal

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 16:31:50 CEST

> Mindamellett, hogy nem konfiguralhato, azert ovatos kliens, minden
> valtozast figyel. Pl. ha hozzaadok egy route-ot, 3 mp mulva torli.
> De egyebkent is eleg maceras windows alatt, hogy utolag
> automatikusan meg interfeszeket huzzunk fel, meg ha megoldas is
> lenne. Tovabbra is egy nem-IP megoldasnak tudnek a legjobban
> orulni.
printer-eloszto?

Esetleg 1->4 -es printer-elosztok "furtozve" (nem tudom, hogy
mukodnenek -e ilyen felallasban)

De valoszinuleg tobbet tudnank, hogyha masfelol kozelitenenk
meg a temat!
Azaz: miert lett igy kialakitva a rendszer?
Aki ezt kialakitotta, nem lehet, hogy van/volt rajta egy kis
"uralkodni va'gya's"?

--
ICQ: 45766480, MSN: michael at mail.bme.hu, Phone: 463-1966