[BSD] Csomag vagy ports install

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Sze. 17., H, 18:09:59 CEST

Sziasztok!

Hogyan tudok feltenni legalább egy mc-t?

Van egy 6.2-es CD-m (ami nem is nagyon olvas az olvasó, de NFS-en el tudom
érni) és egy auth.-os proxy elérésem a Nethez.

A CD-n a ports-oknál ezt kaptam:
# pwd
/usr/ports/sysutils/lsof
# make
===>  Vulnerability check disabled, database not found
=> lsof_4.77.tar.bz2 doesn't seem to exist in /usr/ports/distfiles/.
=> Attempting to fetch from
http://ftp.cerias.purdue.edu/pub/tools/unix/sysutils/lsof/.
fetch: http://ftp.cerias.purdue.edu/pub/tools/unix/sysutils/lsof/lsof_4.77.tar.bz2:
Connection refused
=> Couldn't fetch it - please try to retrieve this
=> port manually into /usr/ports/distfiles/ and try again.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/sysutils/lsof.

A packages-nál pedig INDEX-et hiányol a CD-n. Nem, nem azért, mert nem tudja
olvasni. Én se találtam rajta. iso-ból írtam ki, arról installáltam,
de már ott is
ugatott az INDEX-ek hiánya miatt. Ettől még lett alap rendszerem, legalább
ssh-val.

A Net-es eléréshez jó lehet a http_proxy=usernév:jelszó@host:port/ környezeti
beállítás? Mert a sysinstall itt se (Linux Debian alatt se ...) tud auth-olós
proxy-t. :-(

Milyen lehetőségeim vannak még?

Köszönettel:
Ruzsi