[BSD] portupgrade port nem frissul

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2007. Sze. 9., V, 03:40:46 CEST

Thu, 6 Sep 2007 09:22:12 +0200 -n Zsolt Kúti írta:

> Évekig portupgrade-t használtam, de a portmaster
> "tisztább/szárazabb" érzés ;-)

Ugyan ez _lenne_ a  helyzet nálam is.

Viszont van egy kis gondom. Egyelőre nem tudom, hogy mi okozz(t)a, de a
portmaster -gtv által készült összes eddigi csomagom package contains no
fileos lett. portmaster részéről csomagkészítés során nincs hibajelzés.

Valamint portmaster az update-re vonatkozó kérdéseket hiába teszi fel az
elején, több csomag esetén "-gtv" kapcsolok mellett, amennyiben a
csomagok dependelnek egymásra, akkor ezt legalább egyszer megismétli
(nem szeretem -u kapcsolót).

portupgrade-ről elsősorban amiatt próbáltam, probálom leszokni, mert nem
lehet megadni, megcválaszólni nagyobb upgrade hullám során az elején az
összes kapcsolót, kérdést az összes csomagra egyszerre, valamint
hajlamos akár többször is "frissíteni" ugyanazt a csomagot (hurok). Nem
lehet lebeszélni arról, hogy ne készítsen backup packaget vagy legalább
ne többször tegye ezt ua alkalmazásról. Valamint elvárnám a portupgrade
-prv 1 2 3 esetén, hogy akkor nem az 3-as vagy 2-es alkalmazással kezdi
el a frissítést.
--
Üvdvözlettel:				No RISC,
Cemasko Viktor.				no fun. (c) Motorola