[BSD] portupgrade port nem frissul

Miklos Quartus qmil at libren.hu
2007. Sze. 5., Sze, 23:00:27 CEST

Hali,

Adam Szilveszter wrote:

> Csak szólok, hogy itt összesen annyit csinálsz, hogy a meglevő INDEX-6
> fájlból újragenerálod az INDEX-6.db-t. De mivel az INDEX-6 már nem része
Valoban? En azt hittem, hogy a -F kapcsolo lehuzza a legfrissebb INDEX-6
fajlt es a -u abbol uj INDEX.db-t general. Idezet a man page-bol:

"Note that INDEX file is updated every few hours on official site, it is
recommended that you run ``portsdb -Fu'' after every CVSup of the ports
tree in order to keep them always up-to-date and in sync with the ports
tree."

  > Másik: *Teljes* ports fa frissítés (tehát ilyenkor nincs mód arra, hogy
> pl kihagyd a japán portokat azzal, hogy te azokat sose használod) és
> aztán
Koszi a tippet. Megint ezzel szivtam. Habar azthittem, hogy teljes
'ports-all' van a supfile-ban, megsem az volt. Most javitottam, kiadtam
ujra 'csup ports-supfile' parancsot, majd 'portsdb -Fu' es megjavult.

Koszonom meg 1x.

Udv,
qmi