[BSD] hardveres DHCP + DNS ?

Tajti Tamás tajti.tamas at holosys.hu
2007. Okt. 30., K, 08:22:23 CET

Szia

Szerintem jó megoldás a két gép, elsődleges és másodlagos DNS, nincs
forwarder, az első lekérdezésekután úgyis ismeri a közeli dns
kiszolgálókat. Mindkettőre dhcp, azt is tudod állítani, hogy melyik
válaszol először. Az egyik gépre meg raksz egy szünetmentest. Ezután
nyugodtan cserélgetheted a routereket és el lehet felejteni a hosts
másolást.