[BSD] block msn messenger

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2007. Okt. 25., Cs, 09:17:19 CEST

Blanka Gyula wrote:

> Szerintem meg inkább itt is a windows nem ismerésével van a baj. ;)
> Milyen program az, aminek mindenképpen admin jogosultság kell a gépen?
> Nem hiszem el, hogy nem elég egyrészt a megfelelő
> könyvtárakra/fájlokra írásjogot adni, másrészt a registry megfelelő
> bejegyzéseire írás jogot adni...
>
> A webes messengerekhez meg ott a proxy.
Ezert is mondta, hogy paraszt programok es nem paraszt Windows. Persze
lehet jatszani veluk, hogy mindenre kezzel adok jogok amit hasznal, de
szerintem ettol meg eleg gaz, hogy nekem kell vadasznom a program altal
hasznalt allomanyokat, hogy mit engedjek es mit nem. Persze ez az en
velemenyem.

Tudom, hogy a masik oldalt erdekli, de a Miranda IM egy alternativa,
telepiteni sem kell, vedett helyre nem akar irni, rakas protokolt tud
(meg van egy rakas masik is persze). Meg van ami web-en, bongeszon
keresztul hasznalhato MSN kliens. Ahogy regebben neztem, MSN eseten a
login szerverek ip cimeit/tartomanyait kell kiszurni es akkor nem tudnak
feljelentkezni a halora, ergo nem tudjak hasznalni. Web-es oldal eseten
meg azokat szurni. Igaz ez jopar eve ment, azota nem kellett MSN-nel
foglalkoznom, lehet valtozott a helyzet.

bye,
Zsolt