[BSD] flash7

Zsolt Kúti kuti.zsolt at cetelem.hu
2007. Okt. 24., Sze, 08:54:22 CEST

Mon, 22 Oct 2007 12:31:43 +0200: Látszólag Adam Szilveszter véste
elektronokba/apparently Adam Szilveszter carved into e-lectrons:

> Szerintem eléggé az. De persze ez nem jelenti azt, hogy sosem
> fagy, vagy sosem dönti össze a böngészőt, de eléggé ritkán
> teszi ezt (nálam) ahhoz, hogy ne legyen zavaró. Az egyetlen
+1

> dolog, ami kevésbé jó, hogy bizonyos oldalakon már nem elég a
> flash7 sem. A honfoglalót sajnos nem tudom, de általában véve
+1

> nagyon elkényelmesíti a designereket, hogy Windowson a flash
> player automatikusan frissítődik, így úgy veszik, hogy "úgyis
> mindenkinek megvan a legújabb, vagy majd most frissíti." BTW én
> 8.0-CURRENT-et használok.
Nálam 6.2.

> Két lehetőség, mindkettőt próbáltam már: FF 2.x linuxos
> (linuxemuval), ez is jó, vagy FF 2.x FreeBSD-s, akkor kell az
> nspluginwrapper port, ami szintén meglepően jól működik, pláne
> ha az elődeihez hasonlítom.
Eddig (8.23 előtt)a natív operával is ment, most sajna nem.
Linuxos Operával is megy. A natív FF, ahogy Sziszi írja szintén
OK nálam is.

Szegény otthoni "felhasználóim" nem nagyon értik miért is kell
éppen egy másik böngészőt használiuk a megszokotthoz képest
(eddig leginkább natív Opera ment)...

Zsolt