[BSD] Kernel fordítás...

csszabolcs at srwtrade.hu csszabolcs at srwtrade.hu
2007. Okt. 14., V, 19:03:12 CEST

Üdv mindeninek!

Van nekem egy core2duo-s notebookom.
Gondoltam rakok rá netBSD-t. Az i386 fel is ment szépen, de természetesen
csak 1 processzormagot használt a rendelkezésre álló kettőből.

Mondom itt aztán kernelt kéne fordítani. Csináltam egy .MP configot, a
kernel szépen le is fordult.

Azonban:
- Azóta néhány alkalmazás nem működik. (Bad system call. Core dumped.)
- Gondoltam a userland dolgokat nem ártana újrafordítani. a "./build.sh
build" parancs hatására a rescue modulban ezt a hibát kapom:

"make: don't know how to make tetris. stop"

Ha jól sejtem a "tetris" a games.tar.gz-ben van...
Egszerűen nem értem mi lehet a gond...
Ha valaki tapasztalt kernel-fordító, kérem segítsen itt vagy adja meg
privátban az email címét!
Biztos vagyok benne hogy valami alap dolgot szúrok el (ez az első
kernel-fordításom), de akkor is nagy bosszant.

Várom a válaszokat!

Előre is köszi!

Üdv.
Sz