[BSD] ntp reject

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 11., Cs, 20:48:59 CEST

> OK, atadom a kisebbik fiamnak, hogy nem vagy nala okosabb (meg ha nem is O
> debuggolta az rc.subr-ot)
Rendi. Tévedtem, el kell ismernem.

> PATH? egyszeruen rakd az elejere a /usr/local/bin -t, es kesz :-) (Bar
Jó ötlet, de nem lesz ennek hátulütője?
És annik mi a hátránya, ha kidobom a régi ntp* cuccokat?

> velemenyem szerint a regi binarisok kepesek lesznek egyuttmukodni az uj ntpd
>  -vel, de ez azert nem olyan biztos, mint az elozoek.)
Működnek. Az ntpq biztosan. De ha már van kettő belőle, legyen mind egyforma.
Ráadásul HDD helyből se állok fényesen...

> Amugy FreeBSD-n bizonyos szoftverekhez tartozik egy NO_AKARMI (pl. NO_BIND,
> NO_SENDMAIL, stb) valtozo, amit ha beallitasz es ujrageneralod a rendszert
> (make world neven szoktuk emlegetni), akkor azt az izet kihagyja. Ilyen
> esetben altalaban van valami olyan lehetoseg is, hogy amit helyette
> ports-bol feltehetsz, az felulirja a rendszerbeli binarist (mondjuk a port
> forditasakor DESTDIR=/usr vagy hasonlo). Mondjuk ez az elmelet, az en
> 6.2-mon nincs NO_NTPD, igy inkabb csak elmelet, erre ne nagyon szamits.
Ezt kihagynám.

> Csomag fuggo. Azok, amik a (FreeBSD-n rcNG-nek nevezett) keretrendszerre mar
> fel vannak keszitve, azokhoz tartozik valoszinuleg egy /usr/local/etc/rc.d
>  -beli futtato szkript, es siman egy akarmi_enable=YES sorral a /etc/rc.conf
Jó, most beírtam csak úgy az rc.conf-ba.

Köszi:
Ruzsi